Objednávky e-shop
Eshopová obchodní smlouva je uzavřena zadáním (potvrzením) objednávky zákazníka v eshopu, které je považováno za akceptaci eshopového návrhu společnosti NOBIAS k uzavření eshopové obchodní smlouvy. Více informaci je uvedeno ve Všeobecných obchodních podmínkách (dále VOP).
Zboží skladem
> Dostupnost zboží je vždy uvedeno v základním popisu produktu u hlavní forografie.
> Odeslání zboží do 24 hodin nebo k okamžitému vyzvednutí je vždy uvedeno v dostupnosti produktu. V ostatních případech je odeslání základních produktů běhěm 3-5 pracovncíh dnů. Pokud se k danému produktu vztahuje více variant provedení např. kalibrace, provedení OIML nebo ES ověření může termín dodání být jiný s ohledem na provedení zvolené varianty produktu.
> V případě změny skladové dostupnosti a termínu dodání je prodejce povinen po přijetí obejdnávky ke zpracování zákazníka o skutečnosti neprodleně informovat.
Zboží na objednání
> Dostupnost zboží u produktů na objednání je uvedena v základním popisu produktu u hlavní fotografie. Tato dostupnost je přibližný termín dodání od dodavatele. Konkrétní termín je zákazníkovi vždy potvrzen při přijetí a zpracování objednávky.
> Pro určení dostupnosti můžete kontaktovat naše obchodní oddělení na email obchod@nobiascz nebo telefoním čísle 608 817 072.
> V případě změny skladové dostupnosti a termínu dodání je prodejce povinen po přijetí objednávky ke zpracování zákazníka o skutečnosti neprodleně informovat.
Jak dlouho trvá vyřízení objednávky kalibrovaného zařízení?> V případě objednávky kalibrovaného zařízení, není možné odeslat zboží ihned nebo následující den. V zásadě vzhledem k celému náročnému procesu je dodací lhůta u skladových zásob do 10 pracovních dnů s ohledem na vytíženost kalibrační laboratoře. Většinou je ale zboží odesláno po 5 pracovních dnech. V ostatních případech je termín uveden u daného produktu s ohledem na dodací lhůtu samotného zařízení. > V případě procesní (naekreditované) kalibrace váhy je termín dodání o 1-3 pracovní dny delší než základní termín dodání samotného produktu. > Ve vyjímečných případech, se snažíme zákazníkovi vyhovět a zakázku provést přednostně např. při probíhajícím auditu. Přednostní vyřízení může být zpoplatněno.
|
Proces provedení kalibrace
> Jak se uvádí u popisu produktu, jedná se o zboží s provedením kalibrace dle výběru. Kalibrace se provádí v akreditované kalibrační laboratoři nebo v případě vah na našem servisním pracovišti, kde se pravidelně kontrolují a dodržují postupy dle platných norem. Zboží je vystaveno simulačnímu prostředí, dle požadavků z objednávky a zjišťuje se zda zařízení měří správně a v jakých přípustných odchylkách. Naměřené data se dále zaznamenávají do kalibračního listu.
> Kalibrace se vždy provádí, dle požadavků zákazníka (určení kalibračních bodů). Na vystaveném kalibračním listě se dále uvádí provozovatel zařízení a adresa umístění měřidla.
> Po celém procesu se zboží označí štítky, zabalí a s kalibračním listem odešle zákazníkovi.
Zrušení objednávky kalibrovaného zařízení nebo jinak upravený produkt
> Kalibrace se provádí vždy na základě objednávky na míru pro konkrétního zákazníka. Z tohoto důvodu, je možné bezplatně objednávku zrušit do 24 hodin od jejího přijetí. Pokud bude objednávka zrušena později může být zákazníkovi naúčtován poplatek za provedení kalibrace.
> V případě zrušení objednávky jinak upraveného produktu např. produktu se zvolením varianty s ES ověřením, které se provádí až na základě objednávky, nemůže zákazník odstoupit od smlouvy, nedohodnou-li se smluvní strany jinak.
Proč se zadává objednávka do systému?
> K objednávce mají přístup další pracovníci, kteří na objednávce budou pracovat např. expediční technik.
> K zadané objednávce v systému se zaznamenávají doplňující informace související s objednávkou. Např. výrobní číslo produktu, kalibrační body, čísla kalibračních listů a jejich PDF podoba.
> V systému, také zaznamenáváme termíny ukončení platnosti úředního ověření nebo doporučený termín následné kalibrace. Vždy min. 30 pracovních dnů s předstihem Vás náš zaměstnanec kontaktuje prostřednictvím elektronické pošty případně telefonicky, aby Vás na tuto skutečnost upozornil. V případě zájmu se s ním můžete domluvit na následném ověření nebo následné kalibraci.
> Dalším důvodem, je rychlá dohledatelnost v případě reklamací, ztráty kalibračního listu, servisu, revize atd.
Jsem nějak zavázán si objednat následné ověření nebo kalibraci?
> V žádném případě. Upozornění na ukončení platnosti ověření nebo kalibrace, je pouze služba zdarma v rámci jakékoli Vaší objednávky.