Doprava a platba | Termín dodání |
Jak vyřizujeme Vaší objednávku?
1. Přijmeme Vaší objednávku a zkontrolujeme vyplněné údaje. |
|
2. Odešleme Vám informativní email o přijetí objednávky a jejím průběhu zpracování. |
|
3. V případě nejasností nebo potřeby upřesnění Vašeho požadavku Vás telefonicky kontaktujeme. (pozn. Telefonický kontakt v těchto případech upřednostňujeme z důvodu efektivity, rychlosti a možnosti odpovídat na Vaše dotazy.) |
|
4. Dalším krokem je zaznamenání objednávky se všemi doplňujícími informacemi do našeho systému. |
Jak připravujeme zboží k odeslání?
1. Zboží před odesláním důkladně zkontrolujeme zda balení obsahuje veškeré komponenty, manuály v českém jazyce atd.
2. Zkontrolujeme váživost a její přesnost, funkce atd.
3. Důsledně zboží zabalíme a přiložíme vystavenou fakturu, dodací list a v případě kalibrace originální kalibrační list.
4. Po předání zásilky dopravci, odešleme zákazníkovi mail, ohledně zásilky na cestě.
Kdy obdržím svou objednávku?
1. Jakmile zboží předáme dopravci, odesíláme Vám informativní email ohledně odeslání objednávky.
2. Většinou během 2 pracovních dnů je zásilka dopravcem doručena.
3. V případě objednání zboží na dobírku je platba možná dle možností dopravce viz níže.